23948sdkhjf

Særlig betalingsmetode koster kassen for danske detailhandlere

Mobiltelefonen bliver i højere grad benyttet som betalingsmiddel, men selvom det er nemt, hurtigt og sikkert, er det ikke nødvendigvis det bedste for alle parter
Når en kunde i Carsten Ramberg Frederiksens butik har besluttet sig for, om vinen skal være rød eller hvid, kommer næste valg.

Vil kunden betale med kort eller mobil?

Uanset hvilken betalingsmetode valget falder på, er transaktionen klaret med et hurtigt "bip".

Men for Carsten Ramberg Frederiksen, der er indehaver af Hjørring Vinhandel, er det i...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109