23948sdkhjf

Ikea-chef om nye prisnedsættelser: - Vi skal være tilgængelige for de mange

Prisnedsættelser var flittigt brugte i detailbranchen i løbet af 2023, og nu rasler Ikea-koncernen igen med sablen
- Vi kalder det 'Ny lavere pris'. 

Sådan lyder budskabet i den seneste markedsføringskampagne fra Ikea-koncernen - priserne for 1000 produkter sættes ned i tillæg til de 1000 ditto, man satte ned i september sidste år. 

Prisnedsættelserne er bredt funderet i møbelgigantens sortiment, og for Mads Kristensen, der er kommerciel chef i Ikea...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.66