Bland-selv-slik er et stort trækplaster for mange dagligvarekæder.
Et nyt forsøg - foretaget af Kræftens Bekæmpelse og Rema 1000 - viser imidlertid, at det trækplaster ikke har en slagside.
Det skriver parterne i en fælles pressemeddelelse.
Om slikforsøget
Forsøget er gennemført af Kræftens Bekæmpelse i ti Rema 1000-butikke...
Giganter har gennemført kæmpe slikforsøg: Her er de vigtigste pointer
Størrelsen på bland-selv-posen har stor betydning for, hvor meget slik man køber, viser nyt forsøg
Slikposens størrelse har markant indvirkning på mængden af slik, forbrugerne køber, viser en ny stor undersøgelse. Pressefoto
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer