Coop skal med fornyet økonomi genopfinde sig selv.
Men det bliver en benhård kamp på dagligvaremarkedet mod en lang række konkurrenter, der har skruet op for offensiven i de seneste år.
Sådan lyder analysen fra en række detaileksperter, som RetailNews har snakket med.
- Det er en forandring, som er dybere end ellers. Man lapper ikke ...
Analyse: Derfor har strategien fejlet for Coop
Glubske konkurrenter og et benhårdt marked har gjort det nærmest umuligt for Coop at komme i mål med sin strategi. Den nu rulles delvist tilbage under halvandet år efter at den blev annonceret
Coop-kæden har været brugt som ét af lokomotiverne i Fremtidens Coop-satsningen. Men under et halvt år efter den første åbning lukkes kæden igen. Foto: Jacob Lassen
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer