Rykket mod discount, prisbevidste forbrugere - og generelt bare en markant konkurrence på markedet.
Det er tre af flere faktorer, der presser indtjeningen i dansk dagligvarehandel - og gør hver dag til en kamp for at skabe overskud på bundlinjen.
Samlet set omsætter de fire største aktører på det danske dagligvarehandel for tæt på 150 mia. ...
En marginal branche: Her er giganternes overskudsgrader
Regnskabssæsonen er slut for denne gang for dagligvarehandlen i Danmark, og dermed kan der gøres status
Der er - igen - en ny fører i flokken af dagligvarekoncerner i Danmark, når det kommer til overskudsgraden. Foto: Anni Norddahl
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer