23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Supermarkeder vil klæde folk på

Både Coop Danmark og Dansk Supermarked skruer nu op for deres indsats inden for modetøj og tekstil.

Dette vil gøre det endnu sværere for landets tøjbutikker, der i forvejen kæmper med tilbageholdende forbrugere og øget e-handel. Det skriver Jyllands-Posten.

Kvickly overtog i forsommeren to mærker fra den børsnoterede modekoncern IC Companys.

Dansk Supermarked har samtidig flere kollektioner i varehusene, hvor kendisser lægger navn til tøjet. Det gælder bl.a. inden for herretøj med Mads Christensen.

Bilka satser især på at sælge tøj i sin webshop. Grunden til det ændrede fokus er, at danskernes handel af alle varer, ikke kun madvarer, i højere grad foregår i discountbutikker efter krisen begyndte.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|