23948sdkhjf

Dansk modeportal indtager Norge

Danske modeportal skal nu hjælpe norske online-shoppere med at finde godt tilbud på sko, tøj og accessories.
Liked.dk er en dansk modeportal, der i flere år har hjulpet online-shoppere med at finde de bedste og billigste tilbud på sko, tøj og accessories – og nu er shoppingportalen klar til at indtage Norge. E-handlen boomer i Norge, og den nye modeportal skal gøre det nemmere for norske online-shoppere at navigere rundt mellem mange tusinde produkter.

Liked.dk er en produkt- og prissammenligningsportal, der skaber overblik over det store udvalg af tøj, sko og accessories, som hver sæson er at finde hos et stigende antal af danske webbutikker. Shoppingportalen samler derfor modetøj, tilbud og forhandlere på én portal, så online-shoppere nemt kan sammenligne produkter og priser og dermed hurtigt finde de bedste tilbud på markedet. Shoppingportalen så dagens lys i 2011, og nu er den danske modeportal klar til at indtage det norske marked under navnet Intomoda.no.

Intomoda.no bliver en del af den norske modescene midt i en tid, hvor e-handlen boomer hos vores nordiske naboer. Ifølge en ny e-handelsrapport fra én af nordens førende logistikaktører, Bring, vælger mere end halvdelen af de norske online-shoppere at handle hos webbutikker, da de bl.a. tilbyder nem og hurtig adgang til et stort udvalg af produkter. ”Intomoda.no er derfor blevet lanceret med en mission om at give norske modeelskere en endnu bedre shoppingoplevelse, når de nyeste styles skal i hus – akkurat som Liked.dk har haft succes med på det danske marked,” udtaler Patrick Olsen, manden bag Liked.dk og Intomoda.no.

Ny shoppingportal skal gøre online mode nemt tilgængeligt
Konkurrencen er intens inden for e-handel, og den nye modeportal vil udmærke sig ved at give online-shoppere det, de gerne vil have: masser af lækre styles og sæsonens mest populære varer.

- De fleste har prøvet at besøge en overflod af webbutikker for at finde de nyeste styles fra yndlingsmærket. Det er tidskrævende og irriterende, men med lanceringen af Intomoda.no vil forbrugere i Norge nu opleve en øget tilgængelighed på tværs af modebutikkerne – og dermed en markant bedre shoppingoplevelse, fortæller Patrick Olsen og fortsætter:

- Intomoda.no vil også gøre det billigere og mere attraktivt for forbrugere at handle hos online modebutikker, da portalen vil samle markedets bedste tilbud ét sted. Online-shoppere skal dermed ikke bruge flere timer foran skærmen på at navigere rundt på kendte og mindre kendte sider for at finde frem til de gode tilbud; dem finder de lynhurtigt på Intomoda.no. Og fashionistaer, trendsættere og shoppere i Norge kan allerede nu få glæde af den nye modeportal, da Intomoda.no gik online i midten af januar.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.082