23948sdkhjf

Kendt dansker skal lokke kunder til nemlig.com

Online supermarkedet nemlig.com lancerer en stor kampagne med en kendt dansker, som ny ambassadør i front.
Felix Smith er det nye ansigt for nemlig.com – og han skal med kampagnen vise danskerne, hvad de kan bruge deres dyrebare tid på, mens nemlig.com klarer deres indkøb.

Danskerne har travlt, og tid er en kostbar ressource. Derfor er fokus i nemlig.coms nye kampagne at give danskerne mere tid til det, de holder af - ”Hvad laver du, mens nemlig klarer indkøbene? - Gør som Felix og tusindvis af andre, køb ind på nemlig.com og få tid til mere.” Sådan lyder det fra online supermarkedet.

En troværdig ambassadør
I den netop lancerede kampagne har nemlig.com valgt Felix Smith som ansigt for online supermarkedet. Felix Smith har ikke tidligere repræsenteret nogle brands men har valgt at takke ja til at være ambassadør for nemlig.com.

- Det har været meget vigtigt for os at finde en ambassadør, som er tro-værdig, og som er vild med vores brand. Felix har en fantastisk personlighed, der er meget appellerende, og han rammer vores målgruppe spot on. Derudover har Felix været kunde hos os i et par år, og er oprigtig fan af nemlig.com. Dette kom-bineret med at han ikke har været ambassadør for andre brands gjorde bare matchet endnu mere rigtigt, udtaler salg & marketing-direktør hos nemlig.com, David Demsitz.

- nemlig.com er et koncept, jeg kan stå inde for, og som jeg selv bruger! Jeg tror grundlæggende på, at det bliver måden, folk handler ind på i fremtiden. Lige meget hvor meget jeg tænker over det, så kan jeg ikke komme i tanke om noget dårligt at sige om nemlig.com, og det er vigtigt for mig. nemlig.com sparer mig for en masse tid, og jeg ønsker, at mine medmennesker skal opleve det samme. Nu bruger jeg tiden med min familie, og det giver så meget mere mening, udtaler Felix Smith.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093