23948sdkhjf

Søstrene Grene lytter til kunderne og har et salgs-hit

I forrige uge kunne Søstrene Grene introducere butikkens nye interiørprodukter, hvilket resulterede i lange køer. På Strøget i Aarhus gik køen helt ned til Clemens Bro.
Nogle af de udenlandske butikker oplevede i forbindelse med lanceringen en øget omsætning på flere hundrede procenter. Det skriver Århus Stiftstidende Østjylland.

Cresten Grene, kreativ direktør i Søstrene Grene, fortæller, at der har været en stor efterspørgsel på møbler. Dette har man kunne mærke på de sociale medier, især blandt unge, der bor i byerne. Netop gruppen af unge udgør i stigende grad en større gruppe af kædens kunder.

Cresten Grene fortæller endvidere, at planer om netsalg ikke umiddelbart er noget, som kæden arbejder på, at man "går meget op i at give kunderne en oplevelse, når de handler i vores butikker."
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094