23948sdkhjf

Tal til de rige tanter

Mostre uden børn bruger ofte mange penge på deres nevøer og niecer
"Tanter" er ifølge Markedsførings nyhedsbrev et nyt segment, som det er værd at have øje for i sin markedsføring.

"Tanterne" har ikke selv børn, men bruger gerne penge på blandt andre deres søskendes børn, som de sætter meget højt.

"Tanterne", der i USA kaldes PANK’s, kan være tanter, mostre, gudmødre, kusiner, naboer og mors veninder.

– I USA falder 23 millioner kvinder ind under kategorien ”Professional Aunts No Kids” eller PANK’s. Det er et velhavende og indflydelsesrigt segment, og det er personer med stærke følelser for deres nevøer og niecer, så det er absolut et segment, som danske virksomheder også burde se lidt nærmere på, siger Malene Munkebo Jauer, der er account director hos Hill+Knowlton Strategies.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141