23948sdkhjf

Kundens indkøb kan styres af telefonen

Interaktion mellem butik og kunde via en smartphone er almindeligt i USA.
Med den rette teknologi kan butikken føre kunderne rundt til de varer, som kunden plejer at købe.


Det skriver Aarhus Stiftstidende og citerer Steen Bødtker, direktør for Expedit, der har speciale i butiksindretning:

- Telefonerne er blevet vores primære kilde til information, og vi har den altid med os. Derfor skal butikkerne kunne interagere med kunderne digitalt, og det kommer vi snart til at se i Danmark.

- Et tænkt eksempel kan være en Matas-forretning. Mange af kunderne er medlem af Club Matas, hvor man også kan købe varer online. Hvis det spiller sammen med telefonen og sensorerne, kan du stå inde i Matas-butik og blive gjort opmærksom på, at den vare, du sidst handlede på nettet, er på tilbud herinde lige nu, siger Steen Bødtker.

Expedit har netop afholdt et semniar om fremtidens butik for sine kunder. Det var her den nye teknologi blev beskrevet.

Originalartikel: http://stiften.dk/favrskov/fremtidens-fo...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125