23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny shoppingportal samler onlinebutikker

I dag åbner en ny shoppingportal for mode, interiør og design. Portalen indretter sig løbende med de netbutikker, som hver enkelt foretrækker.

Onlinebutikker fra ind- og udland kan nu præsentere sig selv sammen med andre på shubbs.com, der er en slags online shoppingcenter.

- Interessen fra butikkerne har været stor, da Shubbs automatisk lærer kundens præferencer at kende ud fra adfærd og personprofil, og præsenterer de forretninger, som er mest interessante for en, siger Shubbs-stifter Lars Schultz Hansen i en pressemeddelese.

Ifølge trendekspert Louise Byg Kongsholm, administrerende direktør i Pej Gruppen, falder Shubbs.com i tråd med en nutidig tendens:

- Online shoppingcentre er næste naturlige udvikling. Det er både efterspurgt af forbrugerne, de mindre butikker og af producenterne, som ikke får nok kunder ved at stå alene, siger Louise Byg Kongsholm, der også er nylig forfatter til bogen 'Cross Channel' om fremtidens detailhandel.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.112|instance-web01