23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kendt rygsæk bliver brandet med kunst

En række kunder, der køber Kånken 2-rygsækken i Fjällrävens brand stores i København og Aarhus, får et kunstværk med.

Et nyt marketing-initiativ fra Fjällräven indebærer 100 signerede og nummererede ”A Bag of Memories”-kunstværker, skriver Markedsføring.

Kunstværket er en tegning af en Fjällrävens Kånken 2-rygsæk, skabt af Mathias Meldgaard, og skal udleveres til en række kunder.

- ”A Bag of Memories” er dog langt fra blot en kunstnerisk hyldest til rygsækken, men også et forsøg på at tænke markedsføring ud ad nye og anderledes tangenter, siger Mads Severinsen der ejer det kreative bureau Add Some Art sammen med tegneren, til Markedsføring.

Han mener, at tegningen er tilpas ikke-kommerciel, til at folk vil hænge den op.

Originalartikel:

http://markedsforing.dk/artikler/kampagn...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|