Ungt par bag nyt modehus
Lækkert og eksklusivt er et par af nøgleordene hos byflou.com i Hobro, som udvider omfattende nethandel med et decideret modehus.
De 1.000 kvadratmeter indrettes med lækkert dametøj, smarte møbler og pynteligt nips. Umiddelbart stritter det lidt i alle retninger, og så alligevel ikke.
- Fællesnævneren er kvalitet, fastslår parret bag det kommende modehus, Simon Falentin Olesen og Marlene Flou Gandrup.
De to har i seks år haft en webshop med salg af smart og eksklusivt dametøj som speciale.
Målgruppen er ikke helt unge piger, men modne kvinder fra 35-40 års alderen, som ikke længere er plaget af de begrænsninger, SU’en stiller.
Egentlig er det Marlene Flou, der i sin tid fik ideen til at sælge smarte designervarer på nettet til den moderne kvinde - derfor webadressen byflou.com - men Simon har hele tiden været med som webdesigner og det, han kalder blæksprutten i huset.
Beslutningen om at satse stort med et egentligt modehus, hvor de præsenterer deres varer, er naturligvis fælles.
- Vi har opereret på nettet i seks år, men vi har længe haft et ønske om at være mere synlige. Altså tilbage til de gamle dyder, hvor man kan se og mærke produkterne, er noget af forklaringen.