23948sdkhjf

Magasin hylder samarbejdspartnere

Mads Nørgaard, Love Stories og Urban Decay blev hædret ved årets partnerdag i Magasin.
De seneste fem år har Magasin uddelt tre forskellige partnerpriser blandt de mere end 2.000 brands.

Ved den årlige prisoverrækkelse hylder Magasin sine mange vigtige partnere, indenfor kategorierne; Årets Vækstkomet, Årets E-Commerce og Årets Partner.

- Årets partnerdag er en vigtig begivenhed for Magasin. Her får vi mulighed for at takke alle vores dygtige samarbejdspartnere. Prisen er en stor anerkendelse til vores partnere, som hver dag er med til at skabe
inspirerende shoppeoplevelser for vores kunder, siger Margrethe Dal Lehrmann, Indkøbsdirektør i Magasin, i en pressemeddelelse.

Vækst, samarbejde og popularitet

Årets Partner 2015 er Mads Nørgaard, der modtager prisen for deres særlige evne til at elske og skabe fashion, og stadig bevare de efterspurgte og tidsløse kollektioner.

Mads Nørgaard har skabt en flot vækst på tværs af herre, damer og børn. Mads Nørgaard har samtidig i samarbejde med Magasins designstudie udviklet en unik boligkollektion, som kun kan købes i Magasin.

Årets vækstkomet er Love Stories, der med deres fantastiske design tilføjer noget helt nyt til vores forretninger.

Urban Decay modtog årets E-Commerce pris,
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11