23948sdkhjf

Rema 1000 forventer mere vækst i egen konfekture

Discountkædens eget mærke inden for konfekture vækster, og Rema 1000 forventer også et stigende salg af private label-konfekture i fremtiden.
Hos Rema 1000 mærker man et stigende salg af kædens eget konfekturemærke, skriver Dansk Handelsblad i sit nyhedsbrev.

Ifølge John Rosenløwe, kategorichef for konfekture i Rema 1000, ønsker kæden at have et sundt mix af mærkevarer og private label.

Mens mærkevarerne giver kunderne tryghed og genkendelighed, giver private label stor fleksibilitet til at skabe Rema 1000’ egne produkter fra bunden, hvor kæden er med hele vejen fra produktudvælgelse til posestørrelsen.

Originalartikel: http://www.dhblad.dk/nyheder/2015/10/7/r...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.188