23948sdkhjf

Kædernes varer får butikkens bedste pladser

Mærkevarerne kan være gemt lidt væk.
Det skriver Dansk Handelabld i sit nyhedsbrev.

I forbindelse med en undersøgelse, hvor AIM Create har været ude i butikkerne for at interviewe kunder om deres opfattelsen af private labels, kom der også nogle fotos med hjem med eksempler, der tydeligt viser, hvordan kædernes egne varer dominerer de bedste pladser i nogle kategorier.

- Hvis man virkelig skal have en berettigelse som mærkevareleverandør, så skal man tage rollen som kategori-leder på sig. Egentlig vil mange kæder bare have private label, for det tjener de flere penge på. Men de er jo også bevidste om, at de ikke kan udvikle alle kategorier selv, siger Kristian Nørgaard, som er direktør og partner i AIM Create.

Originalartikel: http://www.dhblad.dk/nyheder/2015/10/7/k...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079