23948sdkhjf

Hver tyvende vare på tilbud er slik

Sundhedstrenden er ikke smittet af på de ugentlige tilbudsaviser
Selv om dagligvarekæderne har haft mere fokus på sundhed de seneste år, er godt hver tyvende vare i ugens kampagneavis slik, skriver Dansk Handelsblad i sit nyhedsbrev på baggrund af en helt ny analyse, som konsulenthuset iCoCo har foretaget for avisen.

- De gode intentioner må åbenbart vige for den forretningsmodel, der er bygget ind i systemet med markedsføringstil-skud. Rigtig mange af de store mærkevareleverandører findes i kategorien slik - eksempelvis Toms, Mondelez, Haribo, Nestle, Mars, Carletti, DK-Konfekture og Cloetta, og deres markedsføringsbidrag er det sikkert ikke sjovt at takke nej til. Men leverandørerne er ikke uden skyld – kampagneavisen er et af deres vigtigste våben, når det gælder om at vinde markedsandele, siger direktør for iCoCo, Claus Nykjær.

Originalartikel: http://www.dhblad.dk/nyheder/2015/10/7/h...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093