23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nu kan kunder designe deres egen burger

Max afprøver svensk koncept i Danmark

I shoppingcentret Big i Herlev har den svenske burgerkæde Max introduceret en burger, som kunderne selv kan sammensætte.

Kunderne bestille i forvejen deres mad via en skærm, og nu kan de altså også taste deres helt personlige ønsker til burgerens sammensætning ind.

I Sverige har ”Design selv” konceptet kørt i udvalgte restauranter og erfaringen herfra er meget positiv.

- Kunderne udtrykker stor tilfredshed med muligheden for at bestille selv og designe egne burgere. I Sverige har denne mulighed givet flere kunder og de første reaktioner fra vores restaurant i Herlev tyder på, at det også kommer til at ske i Danmark, fortæller Jesper Panduro, adm. for We Love Burgers, som driver Max restauranterne i Danmark.

Max i Danmark er en franchiseforretning af den svenske Max kæde, der er startet i 1968.

De danske restauranter ejes af virksomheden ”We love burgers A/S”.

Max har i Danmark restauranter på Gl. Torv i København og i storcentret Big i Herlev.

Max var den første konceptstyrede restaurantkæde i Danmark, som har opnået Nøglehulsmærket, og Max kompenserer 100 % for sit CO2 aftryk ved træplantning i Afrika.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.13|instance-web03