23948sdkhjf

Matas vil vinde på omnichannel

Materialelistkæden Matas er en af de danske kæder, der mest målrettet har arbejdet med at udvikle virksomheden til omnichannel.
Nethandel er i dag den store trussel mod de fysiske butikker, og detailhandlens helt store udfordring er at forbinde online salg med indkøbsoplevelsen i den fysiske butik, skriver Dansk Handelsblad.

Det har Matas gjort meget ud af - ikke mindst i kædens nyeåbnede flagshipstore i shoppingcentret Field’s i København.

Den er kædens seneste bud på, hvordan den kan fremtidssikre den fysiske butik i en omnichannel virksomhed:

– Vi tror, at fremtidens vindere i detailhandlen bliver dem, som evner at lave en samlet oplevelse, og som evner at binde online-universet sammen med det fysiske univers, siger Terje List, adm. direktør i Matas.

Læs mere på dhblad.dk:

http://dhblad.dk/matas-vil-paa-vinderkur...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093