23948sdkhjf

SuperBrugsen satser på frugt og grønt

300 medarbejdere skal uddannes og Nøglehuscertificeres
Uddannelse af medarbejdere, større udvalg og ny markedsføring er nogle af de midler, der skal adskille SuperBrugsen fra andre kæder på frugt & grønt, fortæller Coop i en pressemeddelelse.

Blandt andet skal 300 medarbejdere i kædens butikker gennemgå nu ny uddannelse inden for frugt og grønt og bliver som de første i Danmark Nøglehulscertificerede.
Kæden kalder i fremtiden Frugt- og grøntafdelingerne for SB Grønthandel.

- Bedre personlig rådgivning af faguddannede medarbejdere, meget større udvalg (mere end dobbelt så meget at vælge imellem som i en discountbutik), friskhedsgaranti, flere smagsprøver og mere inspiration er de centrale elementer i vores nye frugt og grønt-koncept, siger kædedirektør Kenneth Pedersen.

Kæden har gennemført tilsvarende tiltag for slagter- og for vinafdelingerne.

Kunderne har kvitteret med større køb, som sidste år resulterede i kædens bedste resultat nogensinde.

Det nye koncept vil blive massivt markedsført med nye reklamefilm, skabt af bureauerme Republica og TorpBethelsen, som kommer til at køre på de landsdækkende kommercielle TV-kanaler de kommende uger.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.065