NYT OM NAVNE: Ny marketingchef i Meny
Henriette Dudek Povlsen tiltræder som ny marketingchef hos Meny.
Henriette Dudek Povlsen er hentet internt i Dagrofas købmandshus og kommer fra en stilling som marketingchef for Spar, Min Købmand og Let-Køb. Hun har derfor fra start et indgående kendskab til Meny og Dagrofa-koncernen.
Senest har Henriette stået for relanceringen af SPAR-kæden med den nye kommunikationsplatform – ”En af de lokale”. En kampagne, som har fået massiv opmærksom i medierne, i reklamer og skabt stor interesse på de sociale medier.
- Med Henriettes tilgang får vi en stærk marketingprofil i Meny. Hun har i forbindelse med udrulningen af Spar-kædens nye koncept vist, at hun har de kompetencer, der skal til for at stå i spidsen for markedsføringen af Meny. Jeg ser frem til, at hun skal varetage denne uhyre vigtige rolle i en kæde, hvor vi fortsat investerer massivt i udvikling og dialog med vores kunder, siger Christian Higraff, marketing- og onlinedirektør i Dagrofas købmandshus.
Henriette Dudek Povlsen overtager stillingen som Menys marketingchef pr. 1. juni 2016, og processen med at finde en ny marketingchef for Spar, Min Købmand og Let-Køb er sat i gang.
Heidi Teschemacher, som hidtil har været marketingchef for MENY rykker til YouSee som marketingchef for TV og foreningsdelen af YouSee.