23948sdkhjf

NYT OM NAVNE: Ny marketingchef i Meny

Henriette Dudek Povlsen tiltræder som ny marketingchef hos Meny.
Meny-kæden får ny marketingchef. Det sker, når Henriette Dudek Povlsen den 1. juni tiltræder posten som ’’ankerdame’’ for marketing i de 118 MENY-butikker i Danmark, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Henriette Dudek Povlsen er hentet internt i Dagrofas købmandshus og kommer fra en stilling som marketingchef for Spar, Min Købmand og Let-Køb. Hun har derfor fra start et indgående kendskab til Meny og Dagrofa-koncernen.

Senest har Henriette stået for relanceringen af SPAR-kæden med den nye kommunikationsplatform – ”En af de lokale”. En kampagne, som har fået massiv opmærksom i medierne, i reklamer og skabt stor interesse på de sociale medier.

- Med Henriettes tilgang får vi en stærk marketingprofil i Meny. Hun har i forbindelse med udrulningen af Spar-kædens nye koncept vist, at hun har de kompetencer, der skal til for at stå i spidsen for markedsføringen af Meny. Jeg ser frem til, at hun skal varetage denne uhyre vigtige rolle i en kæde, hvor vi fortsat investerer massivt i udvikling og dialog med vores kunder, siger Christian Higraff, marketing- og onlinedirektør i Dagrofas købmandshus.

Henriette Dudek Povlsen overtager stillingen som Menys marketingchef pr. 1. juni 2016, og processen med at finde en ny marketingchef for Spar, Min Købmand og Let-Køb er sat i gang.

Heidi Teschemacher, som hidtil har været marketingchef for MENY rykker til YouSee som marketingchef for TV og foreningsdelen af YouSee.
Læs mere om: Meny
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094