23948sdkhjf

Tilbudsaviserne er stadig in

Mere end halvdelen af forbrugerne bladrer gennem tilbudsaviserne.
Danskerne er stadig vilde med at læse de traditionelle tilbudsaviser, når der skal købes dagligvarer ind til familien, viser en ny undersøgelse foretaget af Epinion for Deloitte.

56 pct. siger i undersøgelsen, at de pløjer igennem aviserne.

De unge er næsten lige så glade den trykte avis, som de ældre.

- Der er ingen tvivl om, at tilbudsaviserne stadig spiller en stor rolle, når vi skal købe dagligvarer. For mange er det et fast ritual at bladre dem igennem for at se, om der er noget, der frister. Det er en vane, som hænger fast trods moderne teknologi, siger partner i Deloitte Peter Mølkjær.

Men både tilbudssøgning og de faktisk indkøb sker nemlig i stigende grad på nettet:

13 pct. af danskerne siger, at de køber dagligvarer på internettet mindst en gang om måneden. 3 pct. gør det hver uge.
Kun 7 pct. af danskerne siger, at de slet ikke kigger efter tilbud, når de køber dagligvarer.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.112