23948sdkhjf

Starks kunder vil have rådgivning

Når private selvbyggere kigger forbi hos deres lokale byggemarked, er varerne på hylderne langt fra det eneste trækplaster.
Stadig flere private selvbyggere slår følgeskab med håndværkerne og kommer ind i byggemarkederne for at få professionel sparring.

Det fortæller Stark, som på under et år har mere end tredoblet loyaliteten blandt privatkunder via målrettet satsning på rådgivning.

- Varerne på hylderne er langt fra det eneste trækplaster for selvbyggerne i dag. De er først og fremmest meget kvalitetsbevidste og engagerede i deres projekter. Det afspejler sig generelt i en større efterspørgsel på seriøs, professionel og troværdig rådgivning, som de kan tage med hjem og bruge til at løfte kvaliteten i projekterne, så de kommer bedst muligt fra start og får et professionelt resultat, fortæller Sales Excellence direktør Jørn Fogh fra Stark.

En ny kundeloyalitetsmåling foretaget blandt Starks selvbygger-kunder viser, at kundeloyaliteten siden august sidste år er vokset med mere end en faktor tre, idet den såkaldte Net Promoter Score er steget fra 12,8 til 46,8 i perioden.

- Hvor de professionelle er meget målrettede, når de kommer ind, og på forhånd ved, hvad de søger og eventuelt skal have vejledning om, har selvbyggerne generelt et større behov for rådgivning om materialer og ofte også selve byggeprocessen. Der er derfor behov for en mere opsøgende indsats, hvor man får spurgt ind til ønskerne for projektet og vendt mulighederne. Og det er der helt klart en stigende interesse for.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094