23948sdkhjf

Les Deux vil være først med ny tendens i modebranchen

Det danske livsstilsbrand udfaser de fire årlige kollektioner og satser i stedet på en strategi med nye varer på hylderne konstant.
Fra 2017 ruller det danske livsstilsbrand Les Deux deres nye strategi Straight to Market ud, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Det betyder, at brandet begynder at udfase deres klassiske fire kollektioner om året, for til gengæld at satse på et flydende forløb mellem design, produktion og levering.

- Forbrugeren skal ikke tvinges til at vente i fire til seks måneder på, at det, de ser på catwalken, rammer hylderne, siger Andreas von der Heide, der er stifter af Les Deux.

- Den almene dansker forbruger går hvert år ind i en Zara-butik 17 gange, fordi der konstant er fornyelse. Burberry og andre store modehuse er i gang med at følge op, men du ser ikke tendensen på det skandinaviske marked endnu – og derfor ønsker vi at være first movere. Der skal altid være en nyhed, når man går ind på vores webshop eller tjekker butikkerne ud, forklarer han.

Den nye tendens og ændring af flowet i modebranchens klassiske kollektioner kræver, at brands fremover skal være agile og styre deres produktion såvel som indsalg.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078