23948sdkhjf

Beoplay A1 sælger som varmt brød

Beoplay A1 fra B&O Play er det hurtigst sælgende produkt i Bang & Olufsens 90-årige historie.
I slutningen af april lancerede B&O Play det mindste medlem af sin familie af bærbare Bluetooth-højttalere Beoplay A1. Nu står det klart, at den populære Beoplay A2 må vige pladsen som det hurtigst sælgende produkt i Bang & Olufsen-koncernens 90-årige historie, skriver B&O i en pressemeddelelse.

Beoplay A1 har på en måned solgt 50.000 eksemplarer, og til sammenligning solgte Beoplay A2 50.000 eksemplarer på tre måneder. Det er især markeder som Norden, Kina, Storbritannien og USA som har taget den lille eventyrlystne højttaler til sig, fortæller Senior Vice President i B&O Play, Henrik Taudorf Lorensen.

- Med Beoplay A1 har vi ramt helt rigtigt i forhold til den måde, forbrugere verden over lever med musik. Trenden lige nu er, at man vil have stor lyd i et smukt og kompakt design, som man kan tage med sig alle steder, og det er specielt interessant at se, at der ikke kun er tale om en europæisk tendens. For Beoplay A1 sælger faktisk lige så godt i Norden og Storbritannien, som den gør i Kina og USA
Læs mere om: B&O
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093