23948sdkhjf

Klarlund udvider med en etage på Strøget

Øget efterspørgsel giver pladsmangel.
Smykke- og urbrandet Klarlund har leveret et resultat før skat på 35 millioner kr. i 2015 og en rekordstor vækst på over 80 procent i forhold til 2014.

Klarlund har de seneste år oplevet en markant stigning i efterspørgslen af både smykker og ure, herunder Klarlunds egen kollektion af diamantsmykker Classic K Collection og internationale ure- og smykke-brands som Rolex, Omega, Panerai, Chanel, Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Cartier, Chaumet, Hublot – og mange andre af verdens mest eksklusive mærker.

Det skriver Byens Ejendom.

Og nu er Klarlund klar til at udvide sin toetagers butik med endnu en etage i Østergade på Strøget, så butikken i alt får 500 kvadratmeter.

- Markedet for eksklusive ure er i rivende udvikling, og urene er genstand for en voksende fascination – og mange vil helst eje flere af slagsen. Efterspørgslen er vokset både hos danskere og turister i København, der for længst har slået sit navn fast som nordens Paris og skandinaviens bedste shopping-destination. Derfor er det et oplagt strategisk valg at udvide vores forretning på Østergade i den eksklusive ende af Strøget til et 3 etagers ur- og smykke univers i internationalt format, siger Stig Andersen, direktør i Klarlund og idémanden bag Københavns første luxury-brand-house for nogle af verdens fineste smykke- og urmærker.

Ombygningen forventes at være afsluttet i midten af juli 2016.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078