23948sdkhjf

Traede og e-conomic lancerer integreret brancheløsning til mode og livsstil

Tøjbrandet Les Deux har skiftet opringninger og mails ud med en webløsning.
Virksomheden Traede, som forbinder mode- og livstilsbrands, forhandlere og agenter i deres online B2B-salgsløsning, har sammen med regnskabsprogrammet e-conomic lanceret en integration mellem de to systemer fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Samarbejdet giver en fuld brancheløsning, hvor detail- og grossistvirksomheder blandt andet kan hente værdifulde data, bl.a. om butikkernes salgs- og indkøbsmønstre.

- Fordelen ved at bruge Traede er, at Les Deux kun har én kanal ind, når f.eks. butikker bestiller varer. Det forenkler ordreprocesserne og gør salgsorganisationen stærkere, fordi der ikke er så mange kontaktpunkter som tidligere. Integrationen til e-conomic gør det samtidig muligt at trække en masse data ud om salg, lagerstatus mm., som bl.a. er med til at give et bedre overblik over indkøbsmønstre.

- Med de to løsninger samlet i én får vi værdifuld viden om butikkernes salgs- og indkøbsmønstre. Den viden kan vi bruge til at blive bedre på indkøb. Det giver os også en indikation af, hvordan vi skal opbygge vores kollektioner fremadrettet, siger Andreas von der Heide, co-founder Les Deux.

Via den indbyggede e-conomic integration er der fuld synergi mellem Traede og e-conomic’s lager, ordremodul og faktura. Når en ordre er lagt i Traede, bliver den automatisk sendt direkte til e-conomic. Ordren vil derfor både kunne ses i Traede og e-conomic. På den måde vil lageret i e-conomic og Traede altid stemme overens og være opdateret, fortæller virksomheden.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078