23948sdkhjf

Silvan erklærer priskrig mod Føtex-kampagne

- Det er snedigt lavet, at man laver en kampagne, der ligner vores.
Netop nu kører kæderne Føtex og Bilka samt Salling en loyalitetskampagne med guldmærker, hvor kunderne kan købe værktøj af mærket Bosch.

Men Silvan mener tilsyneladende ikke, at tilbuddene er så gode, som de ser ud til, skriver Ekstra Bladet, for i hvert fald reklamerer boligkæden i den seneste tilbudsavis med, at kunderne kan få værktøjet uden guldmærker.

Dansk Supermarked mener, at Silvans priser også er tilbudspriser, og at kæden snylter på Dansk Supermarkeds kampagne.

- Det er snedigt lavet, at man laver en kampagne, der ligner vores, siger Dansk Supermarkeds pressechef, Mads Hvitved Grand.

Silvan afviser over for Ekstra Bladet, at man har prøvet at få kampagnen til at ligne dem fra Føtex, Bilka og Salling.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.391