23948sdkhjf

Vero Moda tester Snapchat-kampagne

Brandets stylister står klar til at vejlede kunder, som oploader billeder på Snapchat.
Bestseller-brandet Vero Moda har flere gange gået forrest i forhold til digitale projekter, og nu tester virksomheden et koncept, hvor kunderne kan få stylist-vejledning i prøverummet via det sociale medie Snapchat, skriver markedsføring.dk.

I kampagneperioden vil brandets stylister hver dag mellem kl. 14 og 16 sidde klar til at kigge på de billeder, som kunderne sender ind og komme med råd og vejledning i forhold til for eksempel farve, trends eller størrelser.

- Vores stylister sidder klar til at svare på alle spørgsmål med det samme – vi ved godt, at det er meget begrænset tid, man bruger i prøverummet, og derfor er en kort svartid vigtig for at få projektet til at lykkes, siger Liselotte Kirkelund, der er digital marketing manager hos Vero Moda.

Vero Moda har blandt andet haft succes med et længerevarende samarbejde med videodelingstjenesten Youtube og med apps og lokale Facebook-sider.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11