23948sdkhjf

Blockbuster i usædvanlig reklamekampagne

Filmtjenesten opfordrer brugerne til at indspille deres egen krimiscene.
Den TDC-ejede filmtjeneste Blockbuster har fundet på et usædvanligt markedsføringsfremstød, skriver Markedsføring.

Blockbuster opfordrer nemlig brugerne til at indspille deres egen filmscene med udgangspunkt i filmene "Kvinden i Buret", "Fasandræberne" og den seneste film i serien om afdeling Q, "Flaskepost fra P".

- Vi har tænkt grundigt over, hvordan vi bedst kobler vores kerneprodukt film sammen med markedsføringen, og vi endte med at vælge brugergenereret indhold skabt over filmatiseringen af Jussi Adler Olsens afdeling Q, fordi alle tre film har været kæmpesucceser. Det unikke og populære krimiunivers ved vi, at brugerne er engagerede i, og det er netop det engagement, vi ønsker at få frem med kampagnen, fortæller Steffen Trannerup, der er marketingchef for Blockbuster.

Han fremhæver filmseriens producent, Zentropa, og distributøren, Nordisk Film, som " meget velvillige partnere".
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.176