23948sdkhjf

Ny kampagne giver Jysk-kunder ordet

Med en ny kampagne sætter Jysk fokus på kundernes egne vurderinger af kædens produkter.
- Mere end 100.000 kunder har givet JYSK 4,5 ud af 5 stjerner.

Det er budskabet i Jysks nye, internationale kampagne, som lanceres fra uge 38 i over 1.000 butikker på tværs af 18 lande, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Omdrejningspunktet for kampagnen er de vurderinger, som Jysks kunder selv har givet kædens produkter.

- Med vores nye kampagne lader vi kundernes egne oplevelser af produktkvaliteten tale for sig selv. Det, synes vi, er et virkelig stærkt budskab. Kunderne har selv købt den seng eller den pude, som de bagefter har givet stjerner på hjemmesiden, så andre kunder kan få en førstehåndsvurdering af kvaliteten, forklarer Michael Gade, marketingdirektør i Jysk.

I forbindelse med kampagnen lancerer Jysk desuden en lang række nye produkter, især møbler, pynteting og sengetøj.

Kampagnen lanceres i uge 38 under titlen Jysk Favourites og bliver rullet ud til over 1.000 butikker på tværs af 18 lande, ligesom kampagnen får liv i tilbudsaviser, online og på tv.
Læs mere om: Jysk
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094