23948sdkhjf

Lidl fejrer 11 år på det danske marked

- Vi har ændret det klassiske syn på discount.
Lidl fejrer i disse dage sine 11 år på dansk jord og fortsætter væksten på det danske marked, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Dagligvarekæden har de seneste fire år leveret overskud, og fremtiden ser også lovende ud. Danskerne har nemlig taget godt imod Lidl og dagligvarekæden kan derfor nu fejre 11 års jubilæum på det danske marked med positive tal på bundlinjen.

- Vi befinder os rigtig godt på det danske marked, og kunderne tager i højere og højere grad Lidl til sig – så fremtiden ser lys ud. Vi investerer fortsat i det danske marked og har et klart mål om at fordoble antallet af butikker. Vores sortiment er gennem årene løbende blevet tilpasset, så det imødekommer de danske forbrugeres efterspørgsel på bl.a. økologi og lokale varer. Vi er lykkedes rigtig godt med at skabe vores egen kategori og ændre det klassiske syn på discount, fortæller Rikke Brandes, der er kommunikationschef hos Lidl Danmark.

Læs mere om: Lidl
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125