23948sdkhjf

Danmarks største stormagasin lader kunderne bestemme

Magasin satser på at involvere kunderne mere i beslutninger.
Magasin involverer kunderne når, der skal ske nye ting i det 148 år gamle stormagasin, og det er noget der vil ske endnu mere fremadrettet, fortæller stormagasinet i en pressemeddelelse.

Senest har kunderne valgt deres favoritbrand, og da den årlige Partnerdag i Magasin løb af stablen torsdag den 29. september, var det med et helt nyt indslag, nemlig Årets Kundepris 2016.

- Det vil hjælpe os til at forstå, hvad vores kunder blandt andet synes om det udvalg af brands der er i Magasin og indholdet på vores website og blog. Vi ser det bestemt som en mulighed for at komme endnu tættere på vores kunder og på den måde blive klogere på, hvad der ville gøre Magasin endnu bedre for dem. Og så håber vi naturligvis, at når vi involverer dem i de forskellige beslutninger, så føler de også en stærkere tilknytning til Magasin. Nærmest som en del af holdet, fortæller Margrethe Dal Lehrmann, der er Indkøbsdirektør i Magasin.

I Magasin mener man i høj grad at kunderne både skal og vil have indflydelse på, hvad der sker i forretningerne. Der arbejdes med involvering af kunderne på mange forskellige områder, og særligt når der skal findes nye og spændende brands til stormagasinet forretninger og onlineshop, kommer de magtfulde kunder på banen.

- Vi har for nyligt spurgt vores kunder, hvilke skomærker de kunne tænke sig at vi forhandlede, og de resultater vi fik retur, har vi bedt vores indkøbere kigge på, og allerede i starten af det nye år, vil vores kunder kunne finde nogle af de brands de ønskede i Magasin, fortæller Margrethe Dal Lehrmann.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094