23948sdkhjf

Modebossens millioner falder på et tørt sted for Nemlig.com

Britiske supermarkeder mister omkring 50 kroner pr. ordre, og underskuddet vokser.
Store britiske supermarkeder taber mange penge på at levere dagligvarer hjem til kunderne, men alligevel kom det i går frem, at Nemlig i samarbejde med Bestseller-chefen Anders Holch Povlsen vil investere millioner i netop det marked, skriver Jyllands Posten i en analyse.

Pengene skal ifølge Nemlig selv bruges til at investere i virksomhedens onlineplatform og digital infrastruktur, og for nyligt offentliggjorde selskabet en anden stor satsning, nemlig at det udvider dækningsområdet fra Sjælland og til også at omfatte blandt andet Fyn og Østjylland.

Ifølge en artikel i Daily Mail mister de fire britiske supermarkedskæder Tesco, Asda, Sainsbury's og Morrisons svarende til mellem 41 og 57 kroner for hver onlineordre, der afgives, og underskuddet bliver kun større, jo flere ordrer der kommer.

I Danmark er nemlig.com størst på dagligvarehandel på nettet, men virksomheden er i skarp konkurrence med blandt andet Osuma og Coop Danmark.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095