23948sdkhjf

Lars Larsen vil indtage et helt nyt kontinent

- Der er mange, der tror, jeg har storhedsvanvid, fordi jeg bliver ved og ved og vil være større og større.
Jysk bliver en stadig mere global detailkæde. Nu er øjnene rettet mod Sydamerika, fortæller dynekongen Lars Larsen til Berlingske Business.

Om 3 til 4 år vil Jysk kunne findes i Sydamerika, siger han til avisen.

For Lars Larsen handler ekspansionen om at ruste sig til den øgede konkurrence.

- Der er mange, der tror, jeg har storhedsvanvid, fordi jeg bliver ved og ved og vil være større og større. Men jeg mener, det er en nødvendighed. I øjeblikket er der især i USA store sengetøjskæder, der er to-tre gange så store som Jysk. En skønne dag kommer de og banker på i Danmark eller bare i Europa, og så skal jeg kunne tage kampen op og modstå dem, siger Lars Larsen til Berlingske Business.

Jysk har allerede forberedt sig på et sydamerikansk indtog ved at åbne butikker i Spanien og Portugal. Dermed har kæden nogle sprogkompetencer, som kan flyttes hen over Atlanterhavet.
Læs mere om: Jysk
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109