23948sdkhjf

Hård kamp om skønhedsprodukter

Nye tal viser, at i Bilka og Føtex er personlig pleje den kategori, der reklameres allermest for.
Personlig pleje er i særklasse den kategori, der optager allermest plads i Bilkas og Føtex’ tilbudsaviser.

En beregning foretaget af analysefirmaet iCoCo viser, at kategorien tegnede sig for henholdsvis 13,4 og 13,6 procent af alle tilbud i Bilkas og Føtex’ tilbudsaviser i årets første 39 uger.

Til sammenligning er vin den næst mest markedsførte kategori i begge kæder og tegner sig for 7,4 procent af alle tilbud i Føtex og 8,8 procent af i Bilka.

At personlig pleje er den mest markedsførte kategori i Bilka, kan måske virke lidt overraskende.

Læs mere hos Dansk Handelsblad (kræver abonnement): http://dhblad.dk/intens-kamp-om-personli...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141