23948sdkhjf

Power gør klar til største handelsdag nogensinde

Elektronikkæden har forberedt sig i tre måneder på det, der forudsiges at blive den største handelsdag i Danmarks historie.
Fuld bemanding og vilde tilbud.

Det er opskriften på en succesfuld Black Friday, hvis man spørger ejeren af elektronikkæden Power, Jesper Boysen.

Kæden har igennem tre måneder forberedt sig på det, der ifølge Dansk Erhverv ser ud til at blive den største danske handelsdag nogensinde: Black Friday d. 25. november.

Det skriver Børsen.

Jesper Boysen siger til at avisen, at de store rabatter selvfølgelig ikke resulterer i den store fortjeneste, men at man skal se dagen som markedsføring.

- Black Friday er en gimmick, og ligesom det koster penge at lave markedsføring, så koster det også at lave en god Black Friday. Det er en måde at give kunderne lidt tilbage på. Det er i hvert fald ikke en dag, vi tjener penge. Det vil jeg både love og garantere, siger topchefen.

Orginalartikel
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109