23948sdkhjf

Stark lancerer døgnåben kundeservice

Byggevarekæden tager konsekvensen af, at flere byggepladser kører i døgndrift.
Kunderne hos byggecenterkæden Stark kan nu vinke farvel til telefonsvareren, når de kontakter byggemarkedet uden for åbningstiden for at bestille materialer, tjekke lagerstatus eller få svar på spørgsmål.

1. januar lancerede Stark, der er en del af DT Group, nemlig en døgnåben telefon for håndværkere overalt i hele landet under navnet Kundetelefon 24-7.

Lanceringen kommer i forlængelse af en række tiltag de senere år, som byggemarkedskæden har lanceret for at sikre så stor tilgængelighed af materialer og services for håndværkerne som muligt - herunder åbningen af verdens første døgnåbne byggemarked med Stark City 24-7 på Fragtvej i København og en omfattende udvidelse af åbningstiderne i byggemarkeder over hele landet

Minimerer ventetid

- Byggeriet anno 2017 er ikke kun i gang fra kl. 6 til kl. 18. Mange byggepladser kører i døgndrift, ligesom en stor andel af håndværkerne arbejder på alle tider af døgnet. Som leverandør skal vi være tilgængelige, når håndværkerne har brug for det, også på de skæve tidspunkter. På den måde sikrer vi, at de kan opretholde et højt serviceniveau over for deres egne kunder, og at de undgår at skulle vente på at komme videre, siger salgsdirektør Britta K. Stenholt fra Stark i en pressemeddelelse.

brahe
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.171