23948sdkhjf

Kølig modtagelse af dansk svar på Amazon

- Det er ikke tilstrækkeligt ambitiøst, siger Lars Kejser.
I går lancerede Dansk Supermarked planerne om at bruge platformen Wupti.com til at samle danske netbutikker og opbygge et dansk svar til Amazon.

Planerne imponerer dog ikke Lars Kejser, der er direktør i Episerver og medlem af Dansk Industris e-handelsudvalg, fortæller Berlingske. Han mener nemlig ikke, at planerne er ambitiøse nok.

- Indtjening og potentiale er så smalt og med så små tal, at de ikke engang vil kunne tjene penge nok til at hamle op med forretningsmodellen, de kopierer, siger Lars Kejser.

Dansk Supermarked regner med at kunne konkurrere på prisen, men dette er urealistisk, siger Morten Suhr Hansen, der er ekspert i e-commerce og abonnementsløsninger, til Berlingske.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109