23948sdkhjf

Coop har stor succes med app-kampagne

Coops julekup-kampagne skulle få kunderne ombord i virksomheden app. Det er i stor stil lykkedes.
Coop Danmarks store jule-satsning på at trække kunder i butikkerne med skarpe endags-tilbud i medlems-app'en har givet pote.

Det skriver Dansk Handelsblad.

Det daglige såkaldte "julekup", der tikker ind i hundredetusinder af Coop-medlemmers smartphones hver dag i december frem til og med den 23., har sat ny fart på brugen af Coops app og dermed også det salg, der bliver genereret ad den vej.

Coop vil ikke ud med præcise salgstal eller det totale antal app-brugere ud af de 1,7 mio. medlemmer, men ifølge informationsdirektør Jens Juul Nielsen er der meget målbare effekter af kampagnen.

Læs mere hos Dansk Handelsblad (kræver abonnement).
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125