Supermarkedskæden Spar har været i Danmark i over 65 år, men trænger ifølge kædedirektøren til en modernisering.
Derfor skal samtlige 130 butikker opgraderes, og samtidig introducerer Spar en ny franchisemodel, der skal tiltrække flere yngre købmænd. Nu er køreplanen for begge dele klar.
Ifølge kædedirektør Richo Boss har man i første omgang kigg...
Spar laver sine butikker om og har nu en køreplan
I samarbejde med købmandsfonden KFI, der er storaktionær i Dagrofa, har Spar identificeret de vigtigste områder for en Spar-butik. Det er frugt og grønt, delikatesse, vin og convenience. PR-foto.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer