23948sdkhjf

Måske verdens bedste forretningsform for vækst?

| Medlemsnyhed | Indrykket af FranchiseHub ApS

At være dansk eller skandinavisk er en styrke og en særdeles stor fordel når man skal ud på de internationale markeder. Det er nærmest som at være et internationalt brand der giver substans og opmærksomhed.

Selvfølgelig har vi internationale danske virksomheder som Novo Nordisk, B&O, Lego, Grundfos osv., som en del af vores internationale danske brand, men måske mere vigtig er de brandværdier der er knyttet til skandinavisk design, skandinavisk mad, skandinavisk ledelsesstil og virksomhedskultur, bæredygtighed og økologi – og disse værdier skal vi blive endnu bedre til at udnytte – også internationalt.

I seneste udgave af Retail MAG har vi lavet en artikkel om franchising som vækstmotor. Vækst er nok ikke det de fleste af os har i vores hoveder lige nu under coronaepidimien. MEN det er netop nu vi skal se på muligheder for hvordan vi skal manøvrere når der igen bliver forår for Danmark.

Læs artiklen på side 74 i Retail MAG 01-2020


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
FranchiseHub ApS

Lyshøjen 8, K5
8520 Lystrup
Danmark
FranchiseHub ApS

Billeder & videoer

Rådgiver i udvikling af franchiseFokus på franchisingInternationalt franchisekoncept Nyt spændende take-away koncept

Send til en kollega

0.083