I Dansk Energirådgivning står kvalitet højt på dagsordenen, og udbyttet af det store fokus på kvalitet er ikke til at tage fejl af – hverken for virksomheden eller dens kunder.
Der er netop gennemført ekstern kvalitetskontrol på 151 af de energispareprojekter, som Dansk Energirådgivning gennemførte i 2019. I forbindelse med kvalitetskontrollen blev der kun fundet fejl på forsvindende 0,029% af de indberettede projekter.
”Med vores gennemgribende fokus på kunder og kvalitet laver vi næsten ingen fejl. Arbejdsgange og dokumenter fra kundekontakt via kontrakter til det færdige produkt ude hos kunderne er beskrevet i procedurer og skabeloner, som medarbejderne efterlever i alle detaljer. Således ligger høj kvalitet dybt forankret i alle vore medarbejder, der sætter en dyd i at levere den totale værdibaserede kundeoplevelse,” fortæller kvalitetsansvarlig hos Dansk Energirådgivning, Flemming Sæderup Rytter.
Dansk Energirådgivnings kvalitetsledelsessystem er ISO 9001 certificeret. Systemet bidrager til, at virksomhedens kunder er garanteret en ensartet kvalitet i alle energispareprojekter. En kvalitet, som vækker glæde hos både kunder og virksomhed, når resultatet er stort set fejlfrie projekter.
De mange fejlfrie projekter afspejler sig i høj grad også i Dansk Energirådgivnings kundetilfredshed.
”Kundetilfredsheden bliver målt på alle projekter, og her ligger vi for 2019 ekstremt højt med under 1% bemærkninger,” siger Flemming Sæderup Rytter.
Målsætningen for kundetilfredsheden i 2019 lød på min. 95% bemærkningsfrie projektforløb, og dermed er resultatet på under 1 % bemærkninger mere end tilfredsstillende.