23948sdkhjf

Unboxing – Er din indpakning værd at pakke ud?

| Medlemsnyhed | Indrykket af Scanlux Packaging A/S

Unboxingtrenden har taget verden med storm. Ganske almindelige forbrugere pakker gaver og emballage ud til alles fornøjelse.

Produktanmeldelserne på de sociale medier er også kaldet internettets mund-til-mund-metode. Nu er unboxing blevet hverdag og det har betydning for mange brands.

En Chanel papirspose, og to indpakkede gaveæsker står på gulvet og venter på at blive pakket op. En kvindehånd, med fine bordeauxfarvede negle, åbner elegant én efter én pakkerne. Det er tydeligt, at der er tale om en 5 minutter lang hjemmeredigeret video men kvaliteten er fin. Det høres sagte når papiret åbnes. Kvinden er ved at åbne gaver som hun lige har købt. Kommentarlisten taler sit tydelige sprog, der er mange lykønskninger og anerkendelser af de fine produkter.

Det er en forbruger “unboxing” produktanmeldelse, og det er en stadig vigtigere del af markedsføringen.

Videoen er set mindst 12.000 gange på ét år på YouTube. Det er mange øjne på nogle (formodentlig) ubetalte reklamer for nogle indpakkede produkter. De 12.000 visninger er bare en lille del af ”unboxing trend”-isbjerget. Nogle af de mest populære unboxing-anmeldelser på YouTube har over 100 millioner af seer-visninger.

Ja, du læste ikke forkert, der er over hundreder af millioner af visninger.
 
Hvordan kan brands og virksomheder drage nytte af denne trend, der er gået fra at være et modefænomen til at være hverdag?

Læs mere hos Scanlux Packaging ved at klikke her.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Scanlux Packaging A/S

Kratbjerg 308
3480 Fredensborg
Danmark
Scanlux Packaging A/S

Billeder & videoer

Unboxing trend emballage | Scanlux Packaging | scanlux-packaging.comUnboxing trend emballage | Scanlux Packaging | scanlux-packaging.comUnboxing trend emballage | Scanlux Packaging | scanlux-packaging.com

Send til en kollega

0.062