23948sdkhjf

Hvad kan detailhandelen lære af Corona perioden?

| Medlemsnyhed | Indrykket af Detailforum

Kom til Detailforums arrangement hos Madklubben Østerbro d. 27. august kl. 9-12, hvor en række forskellige virksomheder kommer med inspirerende indlæg omkring læringer under corona perioden,

Der hersker ingen tvivl om, at Corona perioden har konsekvenser for dansk detailhandel – men midt i krisen er mange nye og innovative tiltag blomstret op. Butikkerne har måttet tilpasse sig de nye markedsvilkår og den ændrede forbrugeradfærd på rekordtid.

For mange virksomheder har det betydet en udvikling og optimering af forretningsmodellen. Der er tænkt proaktivt, kreativt og gået aggressivt til værks på toplinjen i forhold til salget. Der er tænkt i salgskanaler og kommunikationskanaler i den nye markedssituation.

Hør hvordan forskellige virksomheder har ageret under Corona perioden, hvordan kan man sælge anderledes under og efter Corona og hvilke tiltag kan tages i brug?

Hør tiltag fra Anders Aagaard (madklubben), Jacob Bahne, (Bahne), Pia Niemann og Rikke Hannibal (Coop i Danmark) samt Henrik Spandet-Møller (SPANDET AND PARTNERS).

Er du interesseret i at deltage?
Så læs mere på Detailforums hjemmeside

OM DETAILFORUM
Detailforum er et tværfagligt netværk for ledere i dansk detailhandel og tilknyttede brancher. Dets formål er at orientere medlemmerne om erfaringer og nye tiltag i dansk og udenlandsk detailhandel, samt give dem mulighed for at udveksle idéer, erfaringer og synspunkter inden for netværkets rammer.

Medlemsnyhed

Indrykket af
Detailforum

Rødovre Centrum 1 R, 2. 2.
2610 Rødovre
Danmark
Detailforum

Send til en kollega

0.079