23948sdkhjf

Læringer i detailhandel under Corona

| Medlemsnyhed | Indrykket af Detailforum

Mange nye og innovative tiltag er blomstret op under Corona - hør Jacob Bahne fortælle om Bahnes erfaringer

Jacob Bahne beskriver en praktisk case fra hverdagen, hvor Bahne’s markedsføring blev vendt på hovedet i nedlukningsperioden, med store permanente ændringer til følge. Et kort eksempel på at strategiske beslutninger, som ikke er helt indfriet, kan blive til virkelighed når man bliver tvunget til det. Og så endda fra den virkelige verden!

Der hersker ingen tvivl om, at Corona perioden har konsekvenser for dansk detailhandel – men midt i krisen er mange nye og innovative tiltag blomstret op. Butikkerne har måttet tilpasse sig de nye markedsvilkår og den ændrede forbrugeradfærd på rekordtid.

Til Detailforums netværksmøde d. 27. august kl. 9:00-12:00 hos Madklubben Østerbro, kan du høre om forskellige virksomheders læringer i detailhandel under Corona.

Foruden Jacob Bahne kan du høre Anders Aagaard som er indehaver af bl.a. Madklubben, Coops Marketing direktør Pia Niemann og senior analytiker i Category Development & Innovation Rikke Hannibal vil fortælle om Coops tiltag og Henrik Spandet Møller, som er Co-founder af konsulentvirksomheden Spandet And Partner, vil give et indblik i den overordnede og praktiske tilgang til krisehåndteringen.

Er du medlem af Detailforum koster arrangementet 500,- kr. ex. moms og for øvrige er prisen 800,- ex. moms.

Du kan læse hele programmet og tilmelde dig her 

OM DETAILFORUM
Detailforum er et tværfagligt netværk for alle med interesse i dansk detailhandel. Formålet for netværket er at orientere medlemmerne om erfaringer og nye tiltag i dansk og udenlandsk detailhandel, samt give dem mulighed for at udveksle idéer, erfaringer og synspunkter inden for netværkets rammer.

Medlemsnyhed

Indrykket af
Detailforum

Rødovre Centrum 1 R, 2. 2.
2610 Rødovre
Danmark
Detailforum

Send til en kollega

0.097