23948sdkhjf

Thomas Cordth (Netcompany) vil også løse udsolgt-situationer

| Medlemsnyhed | Indrykket af Our Tradehub ApS

Barrieren mellem brands og retailere skal brydes og der skal gøres op med udsolgt-situationer.

En af retailbranchens største udfordringer, som kan ramme overskuddet hårdt, er et mangelfuldt varelager. Det går både udover retailerens og brandets omsætning. 

Uanset om en retailer bestiller for mange eller for få varer hjem, får det konsekvenser på bundlinjen. Det problem løser startuppet Our Tradehub og nu vil Thomas Cordth, partner i Netcompany, være med.

Thomas Cordth er netop indtrådt i bestyrelsen hos Our Tradehub, hvor han tilslutter sig Bestyrelsesformand og investor Carsten Nielsen, Group CCO hos DSV Rene Falck Olsesen, investor og tech-entreprenør Martin Kring og investor og bestyrelsesmedlem Peter Midtgaard.

Virksomheden har bygget en dropshipping-løsning og de brands og retailere der er koblet op til platformen, kan handle med hinanden. Varelagrene bliver simpelthen koblet op med forhandlerne og på den måde behøver butikkerne ikke markere en vare som “udsolgt”.

Forhandlere som Elgiganten, Magasin, Imerco og Sportmaster er blandt flere koblet op på platformen og brands som Hummel, KitchenAid, Morsøe og Peugeot.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Our Tradehub ApS

Købmagergade 22, 3. sal
1150 København K
Danmark
Our Tradehub ApS

Send til en kollega

0.095