23948sdkhjf

Vellykket æblekampagne skaber rift om Kanzi®-æbler

| Medlemsnyhed | Indrykket af FruitMasters

Æblebrandet Kanzi® har i starten af 2022 udrullet en omfattende social media-kampagne. I samarbejde med en række influencere er Kanzis® budskaber nået ud til over 230.000 unikke brugere, og mange har designet deres egen Kanzi®-kogebog.

Kanzi® har i januar 2022 igangsat sin anden kampagneperiode af den populære kogebogskampagne, der første gang så dagens lys i slutningen af 2020. Som bruger skal du samle fem koder. Koderne findes i Kanzi®-æblepakkerne og gør det muligt at designe og printe din personlige kogebog med saftige æbleopskrifter.

Kampagnen er et mix af opslag, konkurrencer og opskrifter på Kanzis® egne kanaler samt et samarbejde med tre macro- og 15 micro-influencere, der via deres Instagram-platforme har skabt opmærksomhed omkring kogebogskonceptet. Influencerne har desuden lavet deres egne opskrifter på æbleretter, som man kan finde på www.kanzikogebog.dk og tilføje til sin personlige kogebog.

Relevans skaber resultater

Endnu en gang har Kanzi®-kampagnen vist sig at være en stor succes. Influencernes Instagram-opslag blev vist af over 147.000 unikke brugere, og knap 3.000 har interageret med opslagene. Brugernes interesse for de sprøde æbler og det kreative koncept tyder på, at kampagnen har formået at indfange det, brugerne finder interessant og vedkommende; at skabe nye retter i en hverdag, der ellers kan forekomme triviel. Og at få lov til at designe sin egen kogebog helt gratis er både underholdende og tilfører et personligt element.

Det er ikke helt tilfældigt, at kampagnen har kogebogen som omdrejningspunkt. Det er nemlig en loyalitetsskabende mekanisme, at man skal samle fem koder fra æblepakkerne. Ikke nok med, at det booster salget af Kanzi®-æbler, så skaber det på lang sigt præference, da kunderne får øjnene op for Kanzi®-æblernes unikke balance mellem surt og sødt, sprødt og saftigt.

Kampagnen, der er udarbejdet af kommunikationsbureauet Essencius, er dermed et bevis på, at et gennemarbejdet og sammenhængende koncept kan skabe stærke resultater – også når det gælder at fremme salget af æbler.

Du kan læse mere om kampagnen og tjekke de fine opskrifter ud på kanzikogebog.dk


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
FruitMasters

Deilseweg 7
4191 NX Geldermalsen
Netherlands
FruitMasters

Send til en kollega

0.078