Vi er glade for at kunne præsentere vores første gæst, neuropsykolog, forfatter og stifter af Neurons Inc, Thomas Zoëga Ramsøy, som satte sig ned sammen med os for at diskutere et emne, vi begge har stor passion for: at forudsige og forstå kundeadfærd.
I dette kommende podcast vil du blive beriget med guf til hjernen, da vi berører en lang række spændende emner inden for kundeadfærd og neuromarketing, bl.a.:
- Hvordan vi træffer beslutninger, når vi handler - de fire såkaldte "mikrobeslutninger".
- Fysiske vs. online butikker, og miljøets indvirkning på kundeadfærd
- De essentielle spørgsmål virksomhedsejere bør stille dem selv, hvis de ønsker at tage kundeoplevelsen til nye højder.
- Krisens indvirkning på købelysten.
- Samt, hvorfor alle bør overveje deres såkaldte "1-sekunds-strategi", som du får en lille smagsprøve af forneden.
Følg dette link og vælg din fortrukne podcast platform, så du kan få en masse spændende viden om alle disse emner plus meget mere.
Vil du vide mere? Kontakt Vemco Group i dag:
+45 76 22 11 46
kontakt@vemcogroup.dk